Skąd wiedzieć, że trzeba wymienić tylną belkę w Citroenie Xsara?

Postautor: RobertSkawiński » 4 maja 2017, o 00:50

Kupiłem niedawno taki samochód. To mój pierwszy francuz (i chyba nie ostatni z tego co widzę, mimo tej nagonki na francuskie samochody) i powiedziano mi, że prawdopodobnie za jakiś czas będę musiał wymienić tylną belkę. Jak jednak pisałem, nie mam doświadczenia z takimi samochodami dlatego byłbym wdzięczny za podpowiedź jak objawia się zły stan belki i kiedy można to jeszcze bagatelizować a kiedy zdecydowanie trzeba udać się do mechanika
Awatar użytkownika
RobertSkawiński

Postautor: Przebiśnieżka » 4 maja 2017, o 01:16

Ja bym nie radziła wcale bagatelizować. A stan zawieszenia możesz kontrolować podczas przeglądów
Przebiśnieżka

Postautor: puchacz27 » 4 maja 2017, o 02:54

Właśnie. Dużo ludzi nie robi uczciwych przeglądów tylko płaci za papierek i kiedy już pojawiają się widoczne problemy z belką to na tyle poważne że trzeba ją od razu wymieniać
Awatar użytkownika
puchacz27

Postautor: elektryk12V » 4 maja 2017, o 05:35

Wszystko to prawda ale czasami przecież zaraz po przeglądzie może zacząć coś się dziać a do kolejnego mija trochę czasu prawda? Więc stan belki może się znacznie pogorszyć. Przede wszystkim widać, ze samochód się obniża i wydaje się że trze po jezdni ale są też inne objawy wyraźnie wskazujące na to że konieczna jest wymiana tylnej belki w Citroenie Xsara (w innych francuzach też jest to problem). Możesz sobie o nich dokładnie poczytać na tej stronie https://tylnabelkapolska.pl/ceny-belek/tylna-belka-citroen/citroen-xsara/ i przy okazji znaleźć firmę która zajmuje się wymianą takich belek. Zapamiętaj to bo jak przyjdzie do tej konieczności to możesz mieć z tym spory problem, wielu mechaników się tego wcale nie podejmuje i nie można im się dziwić bo to dość skomplikowany podzespół
Awatar użytkownika
elektryk12V

Postautor: RobertSkawiński » 4 maja 2017, o 06:38

Dzięki, na pewno zapamiętam :)
Awatar użytkownika
RobertSkawiński