Jaki podnośnik do warsztatu samochodowego?

Postautor: puchacz27 » 18 lip 2016, o 05:26

Siemka wszystkim. Czy orientujecie się może jakiego typu podnośniki warto zakupić do warsztatu samochodowego? Jakie polecacie, gdzie można je kupić i co o nich osobiście sądzicie (najlepiej by wypowiedział się ktoś kto używa). Z góry wielkie dzięki. Narka
Awatar użytkownika
puchacz27

Postautor: Vikink » 18 lip 2016, o 06:52

Cześć. No cóż można rzec. Generalnie taki sprzęt podnoszący do samochodu we warsztacie to standard. Nie znam się konkretnie na modelach, ale wydaje mi się, że zwyczajny kolumnowy będzie ok. Tylko musisz mieć tę świadomość, że to nie jest tani sprzęt. Jeśli już inwestować to w coś dobrego, aby się zwróciło.
Vikink

Postautor: elektryk12V » 18 lip 2016, o 09:16

Witam. Jestem mechanikiem od wielu lat. Jeśli chodzi o moją opinię, to najlepiej pracuje mi się na dźwigarce z nożycami. Według mnie jest najwygodniejsza. Ma odpowiedni udźwig tak wiec, bez problemu nadaje się do każdego warsztatu. Także jestem zdania, że lepiej inwestować w dobrej jakości sprzęt. Miałem do czynienia z wieloma narzędziami i tymi markowymi i podróbkami, wierzcie mi najlepsze jest to co markowe. Są bardziej wytrzymałe.
Awatar użytkownika
elektryk12V

Postautor: Ptyka » 18 lip 2016, o 09:47

Dzień dobry panowie. Pewnie jesteście zdziwieni, ale ja też jestem mechanikiem :D. U nas na warsztacie najlepiej sprawdza się suwnica z czterema kolumnami. Wydaje mi się być bardziej stabilna niż jakiekolwiek inne dźwigarki. Dzisiaj sprzęt jest automatyczny to jest znacznie łatwiej. Jeszcze dobra jest ta suwnica http://sklep.tiptopol.pl/wyposazenie-warsztatow/podnosniki/2-kolumnowe.html. W sumie jest na dwóch kolumnach, ale też polecają. Życzę udanych zakupów. Pozdrowienia
Ptyka

Postautor: Muchomorek83 » 18 lip 2016, o 11:51

Dobrze, że temat powstał, bo ja się tak właśnie zastanawiałem nad czymś takim. Kanał nie zawsze się sprawdza niestety. Chyba czas na modernizację.
Awatar użytkownika